Liisa Paltta siirtyy KL-Kustannukseen KL-Kuntahankinnat Oy:stä, jossa hän on toiminut markkinointi- ja viestintäpäällikkönä. (Kuva: Ville Miettinen)

KL-Kustannuksen työtehtäviä ja vastuunjakoa on uudelleenorganisoitu. Uusina työntekijöinä ovat jo aloittaneet verkkopalveluiden kehityspäällikkö Niko Pohjalainen 12.11.2018 alkaen sekä tapahtuma- ja markkinointitiimin assistentti Kaisa Nyberg 23.11.2018 alkaen.

Tapahtuma- ja markkinointipäälliköksi on nimitetty 2.1.2019 alkaen Liisa Paltta. Hänen vastuullaan ovat mm. Kuntamarkkinat, Klash-haastekilpailu ja KL-Kustannuksen markkinointi.

Edellä mainitut rekrytoinnit tehtiin avoimina hakuina yhteistyössä Baronan kanssa. Hakuprosessin yhteydessä saadun palautteen mukaan sekä avoinna olleet tehtävät että KL-Kustannus Oy työnantajana koettiin mielekkääksi ja houkuttelevaksi.

Vastuu Kuntaliiton markkinoinnista ja julkaisumyynnistä palaa takaisin Kuntaliiton puolelle. Tämän myötä Kuntaliiton viestintäyksikköön, viestintäjohtaja Maira Kettusen alaisuuteen, siirtyvät KL-Kustannuksesta Eija Rautiainen, Ulla Kotila ja Nina Palmu-Pietilä 2.1.2019 alkaen.

Kuntaliiton tytäryhtiö KL-Kustannus Oy on kunta-alaan erikoistunut mediayhtiö. Päätuotteita ovat Kuntalehti, Kuntatekniikka, Kunta.tv sekä messu- ja koulutustapahtuma Kuntamarkkinat.

Jatka keskustelua #kuntalehti @kuntalehti Twitterissä tai Facebookissa.

Keskustele

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

*

Lue tästä kaikki jutut kehysriihestä