Salo haluaa lisää yrityksiä ja työntekijöitä - elinvoimatyön tueksi kaksi uutta verkkosivustoa
Invest in Salo -sivustolle haetaan näkyvyyttä laajalla digikampanjalla.
KUNTAKIERROS Salon kaupungin elinkeinoyhtiö Yrityssalo haluaa parantaa Salon tunnettuutta työnhakijoiden keskuudessa ja kiinnostavuutta yritysten sijoittautumis- ja investointikohteena kahden uuden verkkosivuston avulla.
– Tavoite on yksinkertainen. Haluamme saada lisää osaajia hakemaan töitä Salosta sekä uusia yrityksiä sijoittumaan Saloon, toteaa toimitusjohtaja Jyrki Moilanen Yrityssalon tiedotteessa.
Töihin Saloon -sivusto suunnattu työnhakijoille, alanvaihtajille ja opiskelijoille. Näkyvyyttä haetaan laajalla digikampanjalla ja kampanjavideon avulla, jossa koripalloilija Juho Nenonen esittelee kiinnostavia työmahdollisuuksia eri yrityksissä. Kampanjavideo on tehty yhteistyössä Salon Kauppakamariosaston kanssa.
Invest in Salo -sivustolla esitellään Salon kasvualoja. Sivuston teemoina on digitalisaatio, cleantech sekä bio- ja kiertotalous.
Sivustolle haetaan näkyvyyttä laajalla digikampanjalla, jonka sloganina on Electrify your business in Salo. Kampanja on kohdistettu alkuun muualle Suomeen, mutta laajenee alkukevään aikana Pohjoismaihin. Sivusto englanninkielinen.