Suomeksi ilmaus voisi olla esimerkiksi "erotumme kirkkaasti".

Maakunnan
brändi syntyi vuoden kestäneen yhteistyön tuloksena. Siihen osallistui
lähes sata eri alojen edustajaa kymmenistä organisaatioista. Yhteistyötä
veti Tampereen kaupunkiseudun elinkeino- ja kehitysyhtiö Tredea.

Brändiä
hyödynnetään matkailumarkkinoinnissa sekä yritys- ja
tutkimusinvestointien houkuttelussa. Sitä voivat käyttää myös yritykset
ja muut kansainväliset toimijat. Tavoitteena on lisätä maakunnan
näkyvyyttä maailmalla.

Pirkanmaalaiset pyrkivät viestimään All Bright
-motolla edelläkävijyyttä, kulttuurin monipuolisuutta, korkeaa
elämänlaatua ja mutkatonta tunnelmaa. Brändiin kuuluu moton lisäksi
muutakin aineistoa kuten logoja, kuvia ja värikäs käsikirja.

Brändityötä rahoitti Pirkanmaan liitto.

(STT)

Jatka keskustelua #kuntalehti @kuntalehti Twitterissä tai Facebookissa.

Keskustele

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

*

Lue tästä kaikki jutut kehysriihestä