Suomeksi ilmaus voisi olla esimerkiksi "erotumme kirkkaasti".

Maakunnan
brändi syntyi vuoden kestäneen yhteistyön tuloksena. Siihen osallistui
lähes sata eri alojen edustajaa kymmenistä organisaatioista. Yhteistyötä
veti Tampereen kaupunkiseudun elinkeino- ja kehitysyhtiö Tredea.

Brändiä
hyödynnetään matkailumarkkinoinnissa sekä yritys- ja
tutkimusinvestointien houkuttelussa. Sitä voivat käyttää myös yritykset
ja muut kansainväliset toimijat. Tavoitteena on lisätä maakunnan
näkyvyyttä maailmalla.

Pirkanmaalaiset pyrkivät viestimään All Bright
-motolla edelläkävijyyttä, kulttuurin monipuolisuutta, korkeaa
elämänlaatua ja mutkatonta tunnelmaa. Brändiin kuuluu moton lisäksi
muutakin aineistoa kuten logoja, kuvia ja värikäs käsikirja.

Mainos (juttu jatkuu mainoksen jälkeen)



Brändityötä rahoitti Pirkanmaan liitto.

(STT)

Jatka keskustelua #kuntalehti @kuntalehti Twitterissä tai Facebookissa.

Keskustele

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

*