Keski-Suomessa etsitään hyviä käytäntöjä Sotember-kampanjan nimissä.

Keski-Suomessa on käynnistynyt lokakuun alussa Sotember-kampanja, jonka avulla Keski-Suomen SOTE 2020 -hanke nostaa esille maakunnan sote-ammattilaisten ja eri työyhteisöjen hyviä käytäntöjä.

-Meillä on töissä rautaisia ammattilaisia ja teemme erittäin hyvää työtä, mutta välillä on ehkä turhaakin vaatimattomuutta oman osaamisen esille nostamisessa, pohtii Keski-Suomen SOTE 2020 -hankkeen hankepäällikkö Marja Heikkilä.

Sotember-kampanjaa toteutetaan Keski-Suomessa 5.10.–3.11.2015. Kampanjan taustalla on Change Day -ajattelu, jonka mukaan muutosta tehdään pienin teoin joka päivä.

Tarkoituksena on saada aikaan yhteisiä oivalluksia siitä, miten asioita on eri yksiköissä saatu toimimaan paremmin välillä jopa sangen pienillä muutoksilla. Tärkeänä osana kampanjaa jaetaan mediassa ja somessa tarinoita siitä, kuinka jossain tietyssä toimipisteessä on homma hoidettu.

Mainos (juttu jatkuu mainoksen jälkeen)



Sotember kampanjan 1. tarina – Keuruun vanhuspalveluiden voimatiimi

Sotember Jyväskylän kaupungin sivuilla

 

Jatka keskustelua #kuntalehti @kuntalehti Twitterissä tai Facebookissa.

Keskustele

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

*