Pohteen ilmeen päävärit ovat voimakas sininen, lämmin lohenpunainen ja puhdas valkoinen. Ilmeen vahvin elementti on tähtilogo. (Kuva: Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue)

Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue ottaa käyttöön Pohde-oheisnimen. Nimi on osa hyvinvointialueen brändilinjausta, jonka hyvinvointialueen hallitus hyväksyi viime viikolla.

– Uusi brändi ja visuaalinen ilme alkavat näkyä viestinnässämme loppuvuoden aikana. Brändityön eteneminen on yksi askel kohti uuden organisaation käynnistymistä, sanoo viestintäjohtaja Laura Paloheimo hyvinvointialueen tiedotteessa.

Oheisnimeksi valittu Pohde nousi esille henkilöstön nimiehdotusten joukosta. Sen koettiin herättävän positiivisia mielleyhtymiä esimerkiksi pohjoiseen ja hohteeseen.

Pohteen ilmeen päävärit ovat voimakas sininen, lämmin lohenpunainen ja puhdas valkoinen.
Ilmeen vahvin elementti on tähtilogo. Logoa tukee slogan Jokaisen tähden.

Mainos (juttu jatkuu mainoksen jälkeen)



Hyvinvointialueen visuaalisen ilmeen ja brändin kehittämisen yhteistyökumppanina on toiminut oululainen mainostoimisto Mint Company.

– Toimintamme tärkeimpiä asioita ovat ihminen, yhdessä tekeminen ja uudistuminen koko alueen hyväksi. Myös henkilöstön merkitys toimintamme tärkeimpänä voimavarana korostuu. Nämä elementit näkyvät hienosti myös hyväksytyissä brändilinjoissa, sanoo hyvinvointialueen johtaja Ilkka Luoma.

Jatka keskustelua #kuntalehti @kuntalehti Twitterissä tai Facebookissa.

Keskustele

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

*