Niclas Westerholmin pelipaidan helmassa on Ranuan uuden brändin mukainen logo. (Kuva: Liiga)

KUNTAKIERROS Ranuan kunta haluaa tehdä itseään tunnetuksi työ-, asuin- ja vapaa-ajanviettopaikkana. Kärppien maalivahtien paidoissa jääkiekkoliigassa näkyvät mainokset ovat uusin panostus kuntamarkkinointiin.

Paidan helmassa on kunnan uuden brändin mukainen Ranua-logo,, jonka alla on teksti ”kesyttämätön”. Ranua näkyy Niclas Westerholmin ja Niklas Kokon pelipaidoissa kauden loppuun saakka.

Ranua uskoo saavansa mainoksellaan runsaasti näkyvyyttä televisiolähetyksissä, koska maalivahdit ovat paljon ruudussa. Ranualle halutaan näkyvyyttä etenkin Oulun seudulla, sillä Oulun seutu on Rovaniemen ohella alue, jonne Ranualta on eniten muutettu ja siellä asuu paljon mahdollisia tulevia ranualaisia.

– Olemme panostaneet paljon avoimien työpaikkojen mainostamiseen sosiaalisessa mediassa. Suorapostituskampanjalla tavoitettiin lähes 5000 ihmistä alkukesän aikana. Olemme myös tavanneet suuret määrät ihmisiä kasvokkain Mätsis-messuilla, Pohjois-Suomen Erämessuilla, Mökkiläismarkkinoilla ja Hillamarkkinoilla, kehittämispäällikkö Mikko Pöykkö luettelee Ranuan kunnan tiedotteessa.

Jatka keskustelua #kuntalehti @kuntalehti Twitterissä tai Facebookissa.

Keskustele

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

*

Lue tästä kaikki jutut kehysriihestä